یک دنیا پدر ...

وجِئنَا ببِضَاعة مُزجاة ...

وجِئنَا ببِضَاعة مُزجاة ...

یک دنیا پدر ...

و خدا خواست که یک عمر نبیند، یعقوب...
شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد...

پيوندها

وقتی که در یکی ازمهمترین خیابان های ایذه ،می بینید روی یک تابلو نوشته شده است˝کوچه علی چپ ˝ چه حسی به شما دست خواهد داد؟

اما وقتی حدود 100متر از میدان ولایت  به سمت میدان سپاه حرکت می کنی به یک کوچه می رسی ،ناگهان یک تابلوی بزرگ آبی رنگ چنان به ذوقت میزند و تعجبت را بر می انگیزد که کنترل فرمان اتومبیلت را ازدست می دهی !"کوچه علی چپ " کلمات سفید رنگی هستند که تابلوی آبی رنگ را مزین نموده اند!!
چندبار این کلمه را زیر لب زمزمه می کنی ،ابتدا خنده ات می گیرد اما وقتی به صف اتومیبل های پشت سرت که مانند تو توقف کرده اند و بدون اینکه "بوقی"  بزنند که راه را بازکنی و یک ترافیک خودساخته را ترتیب داده اند تازه متوجه می شوی که آنها هم مانند من هم می خندند و مهمتر از همه گریه هم می کنند از این کج سلیقه گی.


نام بی مسمای این کوچه چنان به صورت بیننده سیلی می زند که چشمانت پر از اشک می شود،ازخودم می پرسم انتخاب چنین نامی یعنی چی وبرای چه؟ چه کسی این نام را انتخاب وتایید کرده است؟حتی اگر این کوچه به نام شخص شاخصی نامگذاری شده است اما نباید برداشت عمومی جامعه از آن را ساده انگاشت.
بهرحال امیدواریم که آقایان مسئول گوششان به این درددل توجه نماید ودراسرع وقت برای رفع این نقیصه تمام همتشان را بکار بندند و نامی درخور وشان این مردم برگزینند.

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۳/۰۲/۱۵
امیر مهدی

نظرات (۲)

اقا بی خیال هر گردی که گردو نیست
پاسخ:
سلام
متاسفانه همین بی خیال انگاری ها کار رو به اینجا رسونده....
از شما دوست گرامی درخواست می کنم لطفا نسبت به این مسائل که در اذهان مردم ما رسوخ کرده بیشتر توجه داشته باشید.

یا علی مدد.
۱۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۲۸ ازولایت تاشهادت
سلام.بصیرت که نباشه دیگه بیش ازاین انتظاری نمیره.....خدابصیرت دردینشو به هممون عنایت بکنه.یاعلی
پاسخ:
یاعلی مدد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
EmamNaghi