یک دنیا پدر ...

وجِئنَا ببِضَاعة مُزجاة ...

وجِئنَا ببِضَاعة مُزجاة ...

یک دنیا پدر ...

و خدا خواست که یک عمر نبیند، یعقوب...
شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد...

پيوندها

شهادت امام جواد علیه السلام تسلیت

چهارشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۸ ق.ظ


سوخت از زهر هلاهل جگرم مادر جان
تیره شد روز به پیش نظرم مادر جان
من در این حجره ‏ى در بسته خود مى ‏پیچم
کس نداند که چه آمد به سرم مادر جان
نکشد گر که مرا زهر جفا خواهد کشت
خنده‏ ى همسر بیدادگرم مادر جان
من جوادم که به یاد تو سخن مى‏ گویم
چون ترا از همه مشتاق ترم مادر جان

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۳/۰۷/۰۲
امیر مهدی

نظرات (۵)

۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۶:۲۰ لا امیرالمؤمنین الا علی
سلام بزرگوار

اجرتون با آقا جواد الائمه

یا حیدر
پاسخ:
علیک سلام

ممنون
یا علی مدد.
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۵:۴۹ من سگ کوی زینبم
امام سجاد:   
مَنْ زَوَّجَ لِلَّهِ وَ وَصَلَ الرَّحِمَ- تَوَّجَهُ اللَّهُ بِتَاجِ الْمُلْکِ یَوْمَ الْقِیَامَة. مستدرک الوسائل ،ج15،ص237
 هرکس برای خداوند کسی را همسردهد و صله رحم کند خداوند روز قیامت تاج پادشاهی بر سراو می نهد.

سلام و تبریک این روز پر از شادی و عزیز و مقدس و آسمانی....

قامت دامادی مولا تماشا دارد امشب

او چه غم دارد عروسی مثل زهرا درد امشب

کوری هر چی چشم دشمن مولاست و خانم حضرت زهرا بگو یا حیــدر و یا زهرا....

یا فاطمه یا حیدر[گل]
پاسخ:
سلام

یا حیدر و یا زهرا

یا علی مدد.
۰۳ مهر ۹۳ ، ۱۲:۴۶ من سگ کوی زینبم
جدا از این برکات سحر شدن کافی است

بیایی و بروی... بی خبر شدن کافی است

 

عزیز فاطمه تا کی به هر دری بزنم

بیا بیا که دگر در به در شدن کافی است

 

ز نان شبهه ببین تحبس الدعا شده ام

دعای هر سحرم بی اثر شدن کافی است

 

خودت به ترک گناهان مرا بده یاری

که غصه های دلت بیشتر شدن کافی است

 

چگونه گریه کنم تا به من نگاه کنی ؟

بس است ، این همه دور از نظر شدن کافی است

 

تو رحم کن به دلی که فقط تو را دارد 

به من سری بزن  ، این خونجگر شدن کافی است

یا صاحب الزمان آجرک الله...

بقیةالله،یا حجةالله...

لبیک یا اباصالح المهدی...

یا رفیق من لا رفیق یا مهدی جان....

مجنون نشدی تا که بدانی که در این بند

به له که در این عرصه بسی جای ملال است

دیوانگی عشق علی و آلش عین کمال استتت

هو یا امیرالمومنین....

یا علی حیـــــدر مدد

حیدر مدد
حیدر مدد
حیدر مدد
پاسخ:
سلام

یا علی مدد.
یا علی مدد.
یا علی مدد.
۰۲ مهر ۹۳ ، ۲۳:۴۸ لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
با عرض سلام
شهادت مظلومانه ی بحر کرامت،امام جواد علیه السلام تسلیت و تعزیت.

یاعلی ع
پاسخ:
علیک سلام

یا علی مدد.

سلام مهربونم
سپیدارم
مطالبت عالیه,دوست دارم ک اونا رو دوستامم بخونن و لایک و نشرش کنند...خوشحال میشم بیایی جامعه مجازی فیس کمپ (دارای مجوز از وزارت ارشاد)
*راستی,میتونی با یه تنظیم ساده ,تبلیغ وبلاگتم بجای حق امضات بزاری...
Facecamp.ir
و یا campchat.ir

اینم لینک شخصیمه(خوشحال میشم از این طریق عضو بشی):
http://facecamp.ir/signup/invited:cecca6029a01c83a75ead54899a535d7

فدامدات

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
EmamNaghi