یک دنیا پدر ...

وجِئنَا ببِضَاعة مُزجاة ...

وجِئنَا ببِضَاعة مُزجاة ...

یک دنیا پدر ...

و خدا خواست که یک عمر نبیند، یعقوب...
شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد...

پيوندها

۱۶ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

 

به گزارش شبکه خبری «المیادین»، در خبری فوری از اصابت خمپاره تروریست‌ها به اطراف حرم حضرت زینب خبر داد و تأکید کرد که در پی این انفجار مدیر حرم جان خود را از دست داده است.

هنوز جزئیات این حادثه گزارش نشده است اما برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که به خود حرم آسیبی نرسیده است.

سایت العاجل سوریه نیز در خبری فوری بدون پرداختن به جزئیات تنها از کشته شدن مدیر این حرم در حمله خمپاره ای خبر داد.

سایت دام پرس سوریه نیز گزارش داد که «انس رومانی» مدیر اداری حرم بر اثر اصابت خمپاره به صحن حرم کشته شده است و این حمله خسارت‌های زیادی به بار آورده است.

این سایت خبری در عین حال اشاره ای نکرد که در این حمله به خود حرم نیز خسارتی وارد شده است یا خیر.

شبکه خبری المنار لبنان نیز گزارش داد که گروههای مسلح در سوریه با چندین خمپاره حرم حضرت زینب (س) را هدف قرار دادند که یکی از این خمپاره به محوطه حرم اصابت کرد که در آن «انس رومانی» مدیر اداری حرم کشته و یک نفر دیگر زخمی شد و همچنین خسارت مادی به محل وارد شد.

بر اساس این گزارش، در واکنش به این حمله، گروهی از کمیته‌های مردمی یک رشته عملیات را بر ضد پناهگاه افراد مسلح در منطقه حجیره انجام دادند که در جریان آن چندین تن از تروریست‌ها زخمی شدند.

shahid romani

۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۹ تیر ۹۲ ، ۰۹:۰۶
امیر مهدی

اذان

۱ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۶ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۲
امیر مهدی
قال مولانا الامام المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف:

قَدْ آذانا جُهَلاءُ الشّیعَهِ وَحُمَقاؤُهُمْ، وَمَنْ دینُهُ جِناحُ الْبَعُوضَهِ أَرْجَحُ مِنْهُ...

نادانان و کم خردان شیعه و کسانى که پر و بال پشه از دین دارى آنان برتر و محکم تر است، ما را آزار مى دهند.

احتجاج، ج2، ص289 ; بحارالأنوار، ج25، ص267، ح9








۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۲ تیر ۹۲ ، ۰۰:۴۲
امیر مهدی
۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۲ تیر ۹۲ ، ۰۰:۳۰
امیر مهدی


امام رضا(علیه السلام) به روایت از پدرش علی‌ بن‌ ابیطالب(علیه السلام) از آخرین جمعه از ماه شعبان یکی از سال‌های پربرکت رسالت نبی اکرم خبر داده است که پیامبر در جمع پیروانش خدا را حمد و ثنا گفت و سپس فرمود: «اى مردم! همانا ماه خدا ، همراه با برکت و رحمت و آمرزش ، به شما روى آورده است؛ ماهى که نزد خدا برترینِ ماه هاست و روزهایش برترینِ روزها، شب‌هایش برترینِ شبها و ساعاتش برترینِ ساعات است. ماهى است که در آن به میهمانى خدا دعوت شده اید و از شایستگانِ کرامت الهى قرار داده شده اید. نفس‌هایتان در آن، تسبیح است، خوابتان در آن، عبادت، عملتان در آن، پذیرفته و دعایتان در آن، مورد اجابت است. پس با نیت‌هاى راست و دل‌هاى پاک، از پروردگارتان بخواهید تا براى روزه دارىِ آن و تلاوت کتاب خویش، توفیقتان دهد. چرا که بدبخت، کسى است که در این ماه بزرگ، از آمرزش الهى محروم بماند.



با گرسنگى و تشنگى خود در این ماه، گرسنگى و تشنگىِ روز قیامت را یاد کنید. به نیازمندان و بینوایانتان صدقه بدهید. به بزرگان خود احترام و بر کوچک‌هایتان ترحم و به بستگانتان نیکى کنید. زبانتان را نگه دارید. چشم‌هایتان را از آنچه نگاه به آن حلال نیست بپوشانید. گوشهایتان را از آنچه شنیدنش حلال نیست فرو بندید. به یتیمان مردم، محبت کنید تا بر یتیمان شما محبت ورزند. از گناهانتان به پیشگاه خداوند توبه کنید. در هنگام نمازها، دستانتان را بر آستان او به دعا بلند کنید که آن هنگام (وقت نماز) برترینِ ساعتهاست و خداوند با نظر رحمت به بندگانش مى نگرد و هر گاه با او مناجات کنند پاسخشان مى دهد و چون او را صدا بزنند، جوابشان مى گوید و چون او را بخوانند، اجابتشان مى‌کند.



۱ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۲
امیر مهدی



 یکى از اعمال این ماه نماز است . از امام صادق علیه السلام روایت شده است که هزار رکعت نماز در تمام ماه مبارک رمضان وارد شده است.

 
1- نماز شب اول ماه رمضان:
 
دو رکعت است ؛ در هر رکعت ، حمد و سوره انعام خوانده مى شود.
 
2- نماز اول ماه:
 
دو رکعت است که کیفیت آن در ماه رجب بیان شد.
 
3- نماز هر شب ماه رمضان:
 
دو رکعت مى باشد که در هر رکعت آن ؛ پس از حمد، سه مرتبه سوره توحید خوانده و بعد از سلام گفته

 می شود:  

 سبحان من هو حفیظ لایفعل ، سبحان من هو رحیم لایعجل ، سبحان من هو قائم لایسهو سبحان من هو دائم  لایلهو پس از آن تسبیحات چهارگانه ، هفت مرتبه خوانده مى شود: سبحان اللّه و الحمدلله و لا اله الا اللّه اللّه اکبر و سپس گفته مى شود: سبحانک سبحانک سبحانک یا عظیم غفرلى الذنب العظیم. پس ده مرتبه بر پیغمبر صل الله علیه و آله و آل محمد صل الله علیه و آله صلوات فرستاده مى شود.
ثواب این نماز، آمرزش هفتاد هزار گناه است.
  4- نماز روز اول ماه:
دو رکعت است ؛ در رکعت اول ، سوره حمد و فتح و در رکعت دوم ، سوره حمد و یک سوره دلخواه خوانده مى شود.
  5- نماز شب هاى قدر:
دو رکعت مى باشد، مانند نماز صبح. با این تفاوت که در هر رکعت ، بعد از حمد، هفت مرتبه سوره توحید قرائت و پس از سلام نماز، هفتاد مرتبه ذکر مى شود: استغفر اللّه و اتوب الیه.
  6- نماز دیگر شب هاى قدر:
صد رکعت است و مى توان به جاى این صد رکعت ، شش روز از نمازهاى قضاى خود را به جا آورد؛ به این ترتیب که از ظهر روز اول شروع نموده و در عشاى روز ششم ختم کرد.
  7- هزار رکعت در تمام شب هاى ماه رمضان:
 
به این نحو که از شب اول تا شب بیستم ، در هر شب بیست رکعت (ده تا دو رکعت مثل نماز صبح) هر دو رکعت    

  به یک سلام. از شب بیست و یکم تا آخر ماه هر شب سى رکعت به همان روش خوانده شود. همچنین در هر یک

   از شب هاى احیاء (نوزدهم ، بیست و یکم و بیست و سوم) صد رکعت به ترتیب مذکور به جا آورده شود.

۱ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۸
امیر مهدی

 

محمد البرادعی رهبر حزب"الدستور"مصر کشته شدن شهید حسن شحاته به دست هواداران رئیس جمهوری معزول مصر را یکی از عوامل اصلی سرنگونی وی و جماعت اخوان المسلمین دانست.وی که از رهبران جبهه نجات ملی مصر است که رهبری جریان سرنگونی محمد مرسی رئیس جمهوری مصر را برعهده داشت گفت: خون شهید علامه شیخ حسن شحاته و یاران شیعه‌اش که در مصر ریخته شد باعث سرنگونی رژیم مرسی وجماعت اخوان المسلمین شده است.البرادعی گفت: شهادت شحاته همچون زلزله‌ای زمین زیر پای اخوان المسلمین و مرسی را به لرزه در آورده است و آنها را این خون سرنگون کرد.


محمد البرادعی در ادامه گفتگو با خبرگزاری رویترز که تمام خبرگزاری‌های مصری و خارجی آن را پوشش خبری دادند، افزود: جنایت هولناکی که در حق شهید شحاته روی داد باعث شد خون وی نزد پروردگار متعال از جایگاه با عزتی برخوردار شود وبه مثابه زلزله‌ای در زیر پای مرسی و جماعت اخوان المسلمین همه چیز را زیر پایشان به لرزه در آورد.

۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۵:۲۱
امیر مهدی

واحد بهبود تغذیه مرکز بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک توصیه هایی ارائه کرد.


افطار
رطب یا خرما + آب:
افطار کردن با خرما سنت است و بهتر است تا شام چیز دیگری میل نشود. اما اگر خواستید چیز دیگری مصرف کنید بهتر است از شیرینی جات طبیعی مصرف کنید، مثل عسل به صورت شربت یا انگور و کشمش یا میوه های شیرین دیگر.


آبی که هنگام افطار می نوشید بهتر است نه زیاد گرم باشد و نه زیاد سرد باشد (معتدل)
سعی شود افطار و شام با هم مصرف نشود حداقل نیم ساعت بعد از افطار شام مصرف شود.
در افطار لبنیات مثل (دوغ و ماست) مصرف نشود زیرا بسیار سرد است و برای مغز مضر بوده و چه بسا احساس کسالت به انسان دست دهد.


شام
حریره بادام با آرد برنج قهوه ای، که با عسل یا شیره ی انگور یا شیره خرما شیرین شده باشد.
نان + پنیر +سبزی + مغز گردو + چند عدد خرما یا مقداری انگور رسیده.
اکتفا به یک نوع غذای ساده که بخار پز یا آب پز
  شده باشد. مانند: انواع پلوها و خورش ها.

 می توان از غذاهای گوشتی یا غذاهای دریایی نیز در وعده شام استفاده کرد اما به مقدار کم (حداکثر 2 بار در هفته)

 می توان از آش جو با کشک مرغوب استفاده کرد. می توان از انواع سوپ‌ها نیز استفاده کرد. برنج به مقدار کم

خوراک عدسی گوشت و سبزی.

۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۴:۵۶
امیر مهدی

نخستین روز ماه رمضان سال 201 هجری بود که امام رضا(ع) پیشنهاد ولایتعهدی مأمون را پذیرفت و سکه‌ای در سمرقند با نوشته «لا‌ اله‌ الا لله محمد رسو‌ل ‌الله المأمون خلیفة‌الله ولایتعهد ذوالریاستین علی ابن موسی ابن علی ابن ابیطالب» ضرب شد.


 


 روز اول ماه مبارک رمضان یادآور سالروز ولایتعهدی امام رضا(ع) به دست مأمون عباسی در سال 201 هجری قمری است.

امام رضا(ع) که در ابتدا با درخواست پذیرفتن خلافت از جانب مأمون عباسی مخالفت کرد، در صورتی ولایتعهدی این خلیفه حیله‌گر عباسی را پذیرفت که هرگز در امور مملکتی دستوری را صادر نکند و همچنین در هیچ یک از امور دستگاه خلافت، همچون عزل و نصب حکام و قضاوت دخالتی نداشته باشد.


به مناسبت اولین روز ماه مبارک رمضان، سالروز اعلام ولایتعهدی ثامن‌الحجج(ع)، سکه ولایتعهدی امام رضا(ع) که در شهر سمرقند با نوشته «لا‌ اله‌ الا لله محمد رسو‌ل ‌الله المأمون خلیفة‌الله ولایتعهد ذوالریاستین علی ابن موسی ابن علی ابن ابیطالب» ضرب شده است، در ادامه می‌آید:



سکه‌های فوق هم‌اینک در مؤسسه تاریخ و تمدن شرق واقع در تهران نگهداری می‌شود.


۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۲۰ تیر ۹۲ ، ۱۴:۴۸
امیر مهدی







برای سلامتی حضرت ولی عصر ارواحنا فداء و تمام مدافعان حریم

عقیله ی بنی هاشم و تمامی رزمندگان گردان ابالفضل العباس علیه السلام صلوات.

۲ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۷:۵۲
امیر مهدی

به گزارش «شیعه نیوز» چند روز پیش- 17 ژوئن- مردم نجف با حضور تعدادی از شخصیت های احزاب شیعی و افراد نظامی و... پیکر 23 شهید مدافع حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) را تشییع کردند.


یکی از مسئولان جنبش"النجباء" به نام "هاشم النجیف" در اظهاراتی گفت: امروز 23 شهید مدافع اهل بیت (علیهم السلام) که شامل 9 عربستانی، 8 بحرینی و 6 کویتی است را تشییع می کنیم کسانیکه علیه تروریست های وهابی ایستادند و از مقدساتشان دفاع نمودند.





"النجیب" در ادامه سخنانش افزود: ما همچنان خواهیم جنگید یا سوزانده خواهیم شد و یا لگد کوب، اما نمی گذاریم حضرت زینب (سلام الله علیها) باری دیگر توسط پیروان یزید مورد حمله قرار بگیرد، ما رزمنده های بیشتری را خواهیم فرستاد تا جائیکه یک دیوار انسانی در مقابل هرگونه هجومی نسبت به مراقد اهل بیت (علیهم السلام) تشکیل شود.

وی دولت های عربی  و در مقدمه ی آنها قطر، سعودی، و ترکیه را مسئول توطئه چینی بر علیه شیعه و کشتار پیروان آن و مسلح سازی تروریست های موسوم به ارتش آزاد دانست تروریست هایی  که قتل و کشتار و نابودی قبور مقدسه از اولویات آنهاست. "النجیب" در پایان گفت: تعداد زیادی از جوانان عراقی، عربستانی، بحرینی و کویتی مخصوصا بعد از تهدید مراقد مقدسه به ویژه حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) توسط تروریست ها،  به سوریه رفته اند.‏



۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۴
امیر مهدی

تصویری از حرم حضرت سکینه بنت الحسین (علیه السلام) در سال 2010 و 2013


۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۶:۰۲
امیر مهدی

تسبیح برای به خاطر سپردن تعداد تسبیحات است، اصل این موضوع به هر روشی ممکن است انجام شود.

آنچه از روایات استفاده می‌شود این است که در زمان ائمه(ع) تسبیح 34 دانه و ۳۳ دانه وجود داشته است.
۱. «وَ رَوَى عُبَیْدُ اللَّهِ بْنُ عَلِیٍّ الْحَلَبِیُّ عَنْ أَبِی الْحَسَنِ مُوسَى بْنِ جَعْفَرٍ ع قَالَ لَا یَخْلُو الْمُؤْمِنُ مِنْ خَمْسَةٍ مِسْوَاکٍ وَ مُشْطٍ وَ سَجَّادَةٍ وَ مِسْبَحَةٍ فِیهَا أَرْبَعٌ وَ ثَلَاثُونَ حَبَّةً وَ خَاتَمِ عَقِیقٍ»؛[1] امام موسی بن جعفر(ع) فرمود: مؤمن از پنج چیز بی‌نیاز نیست؛ مسواک، شانه، سجاده، تسبیح 34 دانه و انگشتر عقیق.
۲. «قَالَ أَبُو الْحَسَنِ مُوسَى (ع) لَا تَسْتَغْنِی شِیعَتُنَا عَنْ أَرْبَعٍ خُمْرَةٍ یُصَلِّی عَلَیْهَا وَ خَاتَمٍ یَتَخَتَّمُ بِهِ وَ سِوَاکٍ یَسْتَاکُ بِهِ وَ سُبْحَةٍ مِنْ طِینِ قَبْرِ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ الْحُسَیْنِ ع فِیهَا ثَلَاثٌ وَ ثَلَاثُونَ حَبَّةً مَتَى قَلَبَهَا ذَاکِراً لِلَّهِ کَتَبَ اللَّهُ لَهُ بِکُلِّ حَبَّةٍ أَرْبَعِینَ حَسَنَةً وَ إِذَا قَلَبَهَا سَاهِیاً یَعْبَثُ بِهَا کَتَبَ اللَّهُ لَهُ عِشْرِینَ حَسَنَة»؛[2]
امام کاظم (ع) فرموده است: شیعیان ما از چهار چیز بى‌‏نیاز نیستند، حصیرى که بر آن نماز بگزارند و انگشترى که در دست کنند و مسواکى که با آن مسواک کنند و تسبیح از تربت سید الشهداء(ع) که داراى ۳۳ دانه باشد، هرگاه با آن ذکر بگویند خداوند برایشان در قبال هر دانه آن چهار حسنه مى‌‏نویسد و هر گاه بدون این‌که ذکر بگویند، با آن تسبیح بازى کنند، خداوند براى آنان ۲۰ حسنه می‌نویسد.
این دو روایت با هم منافاتی ندارند؛ و اگر جایی 34 دانه گفته شده به این جهت بوده که مهره بزرگ رشته تسبیح را که بالای همه مهره‌ها است، ‌به حساب آورده‌اند و آنجایی که 33 دانه ذکر شده، این مهره به حساب نیامده است؛ محمدتقی مجلسی(پدر علامه مجلسی) در این‌باره می‌نویسد: «سى و سه دانه اصل و یکى بر فوق همه و این تسبیح مولاة و واجب الاطاعة و المحبة ما فاطمه زهرا (صلوات اللَّه علیها) است؛ چون حمزه شهید شد آن‌حضرت از خاک قبر حمزه این تسبیح را ساختند و بعد از هر نمازى به آن تسبیح می‏کردند».[3]
آنچه اکنون مرسوم است، تسبیحی است که سه ردیف 33 دانه‌‌ای در آن وجود داشته و یک سر تسبیح و دو حد فاصل نیز در آن وجود دارد.

 پاورقی
[1]. شیخ مفید، محمد بن محمد، کتاب المزار(مناسک المزار)، محقق و مصحح: ابطحى، محمد باقر، ص ۱۵۲، کنگره جهانى هزاره شیخ مفید، قم، چاپ اول، 1413 ق.‏
[2]. شیخ طوسى، محمد بن حسن، ‏تهذیب الأحکام، محقق و مصحح: موسوی خرسان، حسن، ج ۶، ص ۷۵، دار الکتب الإسلامیة، تهران‏، چاپ چهارم، 1407 ق‏.
[3]. مجلسی، محمدتقی، لوامع صاحبقرانی مشهور به شرح فقیه، ج 3، ص 443، مؤسسه اسماعیلیان، قم، چاپ یوم، 1414ق.

 

۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۰۹ تیر ۹۲ ، ۱۲:۴۹
امیر مهدی

 

مقدمه:

دستان ناپاک تروریست‌های وهابی، و خوارج عصر، قبر مطهر حضرت حجر بن عدی رضوان الله تعالی علیه؛ آن صحابه راستین رسول خدا صلی الله علیه وآله را شکافتند و جنازه شریفش را به جای نا معلومی منتقل کردند.

شاید این سؤال به ذهن شما بیاید که چطور ممکن است یک انسان تا این حد وحشی و پلید شود که قبر صحابی رسول خدا صلی الله علیه وآله را بشکافد و به جنازه‌اش جسارت کند.

می‌خواهیم خاطر نشان سازیم که این قضیه جای تعجب ندارد و این رخداد تازه‌ای نیست؛ بلکه در تاریخ سابقه داشته است.

نخستین کسی که نبش قبر صحابه ؛ آن‌هم شهداء را رسم کرد، و بعد از خود به یادگار گذاشت، معاویۀ بن هند لعنت الله علیهما بود که دستور داد قبور شهدای احد را بشکافند.

پیروان معاویه دستور او را عملی کردند و در هنگام نبش قبر حضرت حمزه سلام الله علیها کلنگ به پای آن حضرت اصابت کرد و خون جاری شد.

محمد بن سعد در الطبقات الکبری می‌نویسد:

أَخْبَرَنَا شِهَابُ بْنُ عَبَّادٍ الْعَبْدِیُّ، قَالَ: أَخْبَرَنَا عَبْدُ الْجَبَّارِ بْنُ وَرْدٍ، عَنِ الزُّبَیْرِ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ: " لَمَّا أَرَادَ مُعَاوِیَةُ أَنْ یُجْرِیَ عَیْنَهُ الَّتِی بِأُحُدٍ کَتَبُوا إِلَیْهِ: إِنَّا لا نَسْتَطِیعُ أَنْ نُجْرِیَهَا إِلا عَلَى قُبُورِ الشُّهَدَاءِ "، قَالَ: " فَکَتَبَ: انْبُشُوهُمْ "، قَالَ: " فَرَأَیْتُهُمْ یُحْمَلُونَ عَلَى أَعْنَاقِ الرِّجَالِ کَأَنَّهُمْ قَوْمٌ نِیَامٌ، وَأَصَابَتِ الْمِسْحَاةُ طَرَفَ رِجْلِ حَمْزَةَ بْنِ عَبْدِ الْمُطَّلِبِ فَانْبَعَثَتْ دَمًا "

جابر بن عبد الله گوید: هنگامی که معاویه قصد کرد تا نهر خود را که در احد قرار داشت، جاری کند، عاملانش به او نامه نوشتند: این کار ممکن نیست؛ مگر این که آن را از روی قبور شهدا جاری کنیم. معاویه در جواب نوشت: قبور را نبش کنید (بشکافید). راوی گوید: دیدم مردم از سر و کول هم دیگر بالا می‌رفتند (تا برای نبش قبر سبقت بگیرند) انگار که مردم در خواب بودند. در هنگام نبش قبر ، کلنگی به پای حضرت حمزه سلام الله علیه اصابت کرد و خون از آن جاری شد.

الطبقات الکبرى ، ج 3، ص 10

 

۰ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۰۸ تیر ۹۲ ، ۱۲:۵۹
امیر مهدی

با سلام؛

السلام علیک ایتها الحورا الانسیه....

السلام علیک ایتها المظلومه المغصوبه....

 

لعن الله قاتلیک یا فاطمه الزهرا سلام الله علیک

 

درباره کتاب:

این کتاب توسط مرحوم حجة الاسلام سید حسن میرجهانى در باره زندگانى حضرت فاطمه زهرا علیها سلام نوشته شده است.

موضوع:‏

کتاب مجموعه اى از اخبار و روایات درباره مناقب و زندگانى آن حضرت است که به سبک قدیم نوشته شده و متن عربى روایات و اشعار را نیز آورده است. هدف از این اثر، ارائه و جمع آورى قسمتى از تاریخ و فضائل حضرت زهرا علیها سلام است و مؤلف جز متن و ترجمه روایات یا اشعار، مطلب دیگرى ندارد. البته در مواردى به توضیح لغات روایات مى پردازد. کتاب حاضر از هفده فصل تشکیل شده که هر فصلى مشتمل بر مباحث و دسته هاى مختلف حدیثى است. مصحح این اثر در پاورقى ها به منبع اخبار اشاره مى کند.

تصویر کتاب:




دانلود صفحات 1 الی 125 کتاب

۱ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۷:۳۰
امیر مهدی


بسم الله الرحمن الرحیم

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون *فَرِحِینَ بِمَا آَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ فَضْلِهِ وَیَسْتَبْشِرُونَ بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ مِنْ خَلْفِهِمْ أَلَّا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ * یَسْتَبْشِرُونَ بِنِعْمَةٍ مِنَ اللَّهِ وَفَضْلٍ وَأَنَّ اللَّهَ لَا یُضِیعُ أَجْرَ الْمُؤْمِنِینَ


خبر شهادت جانسوز شیخ حسن شحاته ، عالم جلیل القدر و مبلغ واقعی مذهب حقه و گروهی از یارانش، قلوب مؤمنین را جریحه دار نمود. این ثلمه ی بزرگ را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه و جمیع شیعیان جهان تسلیت عرض می نماییم .


شهادت مظلومانه شیخ حسن شحاته ، فریاد مظلومیت شیعه است در طول تاریخ و ستمهایی که بر اهل بیت پیامبر علیهم السلام روا شد.امید است با قیام مهدی موعودعجل الله تعالی فرجه دوران مظلومیت مستضعفین عالم به پایان رسد .
 وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَى الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ

16 شعبان المعظم 1434 ه .ق

۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰۷ تیر ۹۲ ، ۱۵:۳۳
امیر مهدی
EmamNaghi