یک دنیا پدر ...

وجِئنَا ببِضَاعة مُزجاة ...

وجِئنَا ببِضَاعة مُزجاة ...

یک دنیا پدر ...

و خدا خواست که یک عمر نبیند، یعقوب...
شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد...

پيوندها

۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

عناصر تروریست گروهک‌های تکفیری فعال در سوریه، بار دیگر با حمایت حامیان غربی، عربی و صهیونیست خود و در ماه مبارک رمضان، با حمله به مرقد دو تن دیگر از اصحاب جلیل‌القدر پیامبر(ص) و امام علی(ع)، قلب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کردند.
عناصر تروریست گروهک‌های تکفیری و سلفی فعال در سوریه که از حمایت برخی کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی، ترکیه و نیز برخی کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی و قطر برخوردارند، همزمان با ایام و لیالی پربرکت ماه مبارک رمضان، حرمت حرم مطهر "عمار بن یاسر" و "اویس قرنی"، اصحاب جلیل‌القدر پیامبر اسلام(ص) را هتک کردند.


افراطیون سلفی وابسته به ارتش آزاد سوریه با همکاری گروهک تروریستی "جبهة النصرة" که استان "رقه" در شرق سوریه را در کنترل خود دارند، با حمله خمپاره‌ای به حرم مطهر "عمار یاسر" و "اویس قرنی" دو صحابی بزرگوار پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین علی(ع)، صحن آن را تخریب کرده و با شلیک‌های پیاپی موشک به دیوارهای حرم، بخش‌های زیادی از آن را منهدم کردند.




حرم مطهر پیش از تخریب


تروریست‌ها در ادامه با ورود به روضه مقدسه، اقدام به شکستن پنجره‌های ضریح مطهر کرده و وارد آن شدند.



۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۲ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۵۶
امیر مهدی

 امام صادق علیه السّلام  فرمودند: حق تعالى حضرت رسول صلّى الله علیه و آله  را صد و بیست و چهار مرتبه به   آسمان برد، و در هر مرتبه به آن حضرت درباره ی ولایت و امامت أمیرالمؤمنین علیه السّلام و دیگر ائمه ی طاهرین  علیهم السّلام  زیاده از سایر فرایض تأکید و توصیه نمود.

(بحار الانوار: ج 18 ص 302)


۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۱۲ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۴۳
امیر مهدی


 به گزارش «شیعه نیوز» در مشهد، ساعاتی قبل یک فرد وهابی که یک شیشه ای حاوی مواد آتش زا را در داخل لباس خود پنهان کرده بود در اقدامی بی شرمانه هنگامی که به نزدیکی ضریح مطهر امام هشتم شیعیان حضرت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) نزدیک شد با روشن کردن فیتیله آن با فندک جیبی، شیشه حاوی مواد آتشزا را به طرف ضریح مطهر پرتاب کرد .

 

خبرنگار شیعه نیوز که در صحنه حضور داشت می افزاید حدود بیست دقیقه قبل از اذان مغرب به افق مشهد مقدس، یک جوان حدود سی یا سی و پنج ساله که مشخص بود از اهالی مشهد نمیباشد از قسمت بالای سری به طرف ضریح مبارک نزدیک شد و در دو متری ضریح سریع شیشه نوشابه ای سبز رنگ که ظاهرا حاوی مواد اتش زا بود را با فندک آتش زد و به طرف ضریح مبارک حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) پرتاب نمود .

 

در ادامه این گزارش آمده است ظرف حاوی مواد آتش زا پس از برخورد با ضریح مطهر به صورت معجزه وار خاموش شد و تنها خوردهای شیشه به اطراف پرتاب شد که بر اثر آن پای برخی زوار جراحات مختصری برداشت .

 

این اقدام بی شرمانه وهابیون در سالیان اخیر بی سابقه بوده است و جا دارد سیستم نظارتی استان قدس رضوی دقت بیشتری را در این خصوص مد نظر داشته و سیستم های امنیتی کشور قاطعانه با عناصر وهابیت برخورد کرده و ریشه فتنه گری آنان را از کشور جمع آوری نمایند .

 

شایان ذکر است در سالهای اخیر برخی مولوی های وهابی که عمدتا در برخی استانهای جنوبی کشور ساکن هستند با اظهارات ضد شیعی خود جوانان ساده لوح سنی مذهب را علیه هموطنان شیعه خود تحریک مینمایند .

۱ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۱۵
امیر مهدی




  المستغاث بک یا صاحب الزمان روحی له الفداء....

  آقا ببین در ماه میهمانی خدا، چگونه میهمانان خدا را به خاک و خون میکِشند...

  آقا ببین چگونه عزیزترین بنده های خدا و رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم را می کُشند...

  آقا.... آقا....آقا.... بیا.



۰ نظر موافقين ۰ مخالفين ۰ ۰۹ مرداد ۹۲ ، ۱۶:۰۸
امیر مهدی
EmamNaghi