یک دنیا پدر ...

وجِئنَا ببِضَاعة مُزجاة ...

وجِئنَا ببِضَاعة مُزجاة ...

یک دنیا پدر ...

و خدا خواست که یک عمر نبیند، یعقوب...
شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد...

پيوندها

۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۳ ثبت شده است

امسال عازم حج هستید اگر چه اعمال و مناسک حج فرصت استثنایی برای تقرب شما به سوی خداوند و شادمانی دل صاحب الزمان است، اما فراموش نکنیم که تقارن غدیر با ایام حج و تشنگی هم سفران برای شنیدن و گفتن از امام زمان فرصتی دیگر را فراهم می سازد تا همچون سال  های گذشته و بلکه بهتر و اثر گذارتر از حقیقت حج بگوییم و بشنویم.
در ذیل نکات و تذکراتی برای انجام کار تبلیغی در این برهه تقدیم می گردد، که با تجربه بزرگوارانی که سال های گذشته این توفیق را داشته اند فراهم شده است، باشد که تبلیغ نام مبارک امیر الحاج، شکرگزاری بر نعمتی باشد که آن عزیز روزیمان فرموده.



1. در ابتدای ذکر هر موردی یاد آوری این نکته مناسب است، که قطعا زیارت خانه خدا و مدینه منوره، قرائت قرآن، خلوت با معبود و ذکر و ثنای و مناجات و سجود در درگاه او در تمام مدت این سفر الهی بس دل نشین و آرزوی بسیاری از ماست، قطعا شما در هنگام سفر دائما در فکر استفاده معنوی بیشتر از لحظات هستید، اما در کنار این گاهی به این فکر کنیم که در هر حال وظیفه و خواست مولایمان را بر دلخوشی خود ترجیح ندهیم، در لحظه ای که دل ما خواستار لحظه ای گفت و گوی با معبود است جذب قلبی به آستان ملک پاسبان حضرت حجت نمایشی از بندگی و اطاعت ما از ایشان خواهد بود....

۱۵ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۰:۱۶
امیر مهدی

۲۵ نظر موافقين ۱ مخالفين ۰ ۰۲ شهریور ۹۳ ، ۲۲:۵۷
امیر مهدی
EmamNaghi