یک دنیا پدر ...

وجِئنَا ببِضَاعة مُزجاة ...

وجِئنَا ببِضَاعة مُزجاة ...

یک دنیا پدر ...

و خدا خواست که یک عمر نبیند، یعقوب...
شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد...

پيوندها

هتک حرمت مرقد عمار یاسر و اویس قرنی + تصویر

شنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۵۶ ق.ظ

عناصر تروریست گروهک‌های تکفیری فعال در سوریه، بار دیگر با حمایت حامیان غربی، عربی و صهیونیست خود و در ماه مبارک رمضان، با حمله به مرقد دو تن دیگر از اصحاب جلیل‌القدر پیامبر(ص) و امام علی(ع)، قلب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کردند.
عناصر تروریست گروهک‌های تکفیری و سلفی فعال در سوریه که از حمایت برخی کشورهای غربی، رژیم صهیونیستی، ترکیه و نیز برخی کشورهای عربی از جمله عربستان سعودی و قطر برخوردارند، همزمان با ایام و لیالی پربرکت ماه مبارک رمضان، حرمت حرم مطهر "عمار بن یاسر" و "اویس قرنی"، اصحاب جلیل‌القدر پیامبر اسلام(ص) را هتک کردند.


افراطیون سلفی وابسته به ارتش آزاد سوریه با همکاری گروهک تروریستی "جبهة النصرة" که استان "رقه" در شرق سوریه را در کنترل خود دارند، با حمله خمپاره‌ای به حرم مطهر "عمار یاسر" و "اویس قرنی" دو صحابی بزرگوار پیامبر(ص) و امیرالمؤمنین علی(ع)، صحن آن را تخریب کرده و با شلیک‌های پیاپی موشک به دیوارهای حرم، بخش‌های زیادی از آن را منهدم کردند.




حرم مطهر پیش از تخریب


تروریست‌ها در ادامه با ورود به روضه مقدسه، اقدام به شکستن پنجره‌های ضریح مطهر کرده و وارد آن شدند.



موافقين ۰ مخالفين ۰ ۹۲/۰۵/۱۲
امیر مهدی

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
EmamNaghi