یک دنیا پدر ...

وجِئنَا ببِضَاعة مُزجاة ...

وجِئنَا ببِضَاعة مُزجاة ...

یک دنیا پدر ...

و خدا خواست که یک عمر نبیند، یعقوب...
شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد...

پيوندها

جمع کثیری از بزرگان، عشایر و جوانان کربلا روز پنجشنبه با اعلام آمادگی برای مقابله با تکفیری‌های داعش به فتوای مرجعیت لبیک گفته و به سوی میدان‌های نبرد حرکت کردند.
بزرگترین رژه نظامی نیروهای مردمی در استان کربلا که در چند سال گذشته در عراق بی‌سابقه بوده است با مشارکت شمار زیادی از اقشار مختلف کربلا در حمایت از نیروهای امنیتی عراقی برگزار شد.
«عقیل طریحی» استاندار کربلا گفت: مردم شهر مقدس کربلا اعم از عشایر، بزرگان، روحانیون و سازمان‌های مردم نهاد با داوطلب شدن در قالب گردان‌های دفاع مردمی و ایستادگی در مقابل تروریسم و باندهای داعش و حامیان آنان، نخستین کسانی بودند که به ندای مرجعیت شریف و کشور پاسخ دادند.
وی افزود: رژه نظامی امروز پیامی به نیروهای دارای اندیشه تاریک است مبنی بر اینکه مردم کربلا ، سپر امینی برای کشور هستند و از دولت و ارتش در جنگ با تروریسم حمایت خواهند کرد.
این رژه با راهپیمایی گسترده عشایر، بزرگان و جوانان کربلا آغاز شد و شرکت کنندگان در آن پارچه نوشته‌هایی در تجلیل از دلاوری‌های ارتش عراق و محکومیت حمله گروهک داعش به شهرهای موصل و تکریت در دست داشتند.
نیروهای مردمی سپس توسط اتوبوس‌های آستان مقدس حرم مطهر امام حسین(ع) از مقابل حرم مطهر به سوی میدان‌های نبرد با تروریست‌های تکفیری داعش حرکت کردند.
پس از فتوای آیت‌الله العظمی سیستانی برای جهاد کفایی و مقابله با تروریست‌های تکفیری، شمار بسیاری از عراقی‌ها با اعلام آمادگی داوطلب اعزام به مناطق بحران زده شدند و به دلیل استقبال بسیار گسترده از فتوای مرجعیت، دولت عراق اداره‌ای را برای سازماندهی بسیج مردمی تأسیس کرده است.
معاون رئیس کمیته امنیتی بغداد گفت: شمار داوطلبان برای عضویت در ارتش و نیروهای امنیتی عراق به منظور جنگیدن با گروه‌های تروریستی به 6میلیون نفر رسید.
«سعد المطلبی» با بیان اینکه از این افراد داوطلب پس از گذراندن دوره آموزش نظامی، در جنگ با گروه تروریستی داعش در عراق استفاده خواهد شد افزود: نیروهای داوطلب ساختار اصلی ارتش آینده کشور را تشکیل می‌دهند.

آیت الله محمداسحاق فیاض از مراجع عراق امروز در همایش مبلغان و روحانیون در نجف اشرف گفتند: مردم عراق از همه طوایف و ادیان در مقابله با تهاجم گروه‌های تکفیری، فتوای مرجعیت را پاسخ و وحدت خود را به بهترین وجه نشان دادند.
آیت‌الله محمدسعید حکیم هم با قدردانی از وحدت عراقی‌ها در مقابل گروه‌های تکفیری گفتند: عراق در معرض خطر است و باید همه متحد شوند تا ئوطئه‌های فتنه گران خنثی شود.

به امید نابودی دولت کافر داعش

موافقين ۲ مخالفين ۰ ۹۳/۰۴/۰۶
امیر مهدی

نظرات (۰)

هيچ نظري هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
EmamNaghi