یک دنیا پدر ...

وجِئنَا ببِضَاعة مُزجاة ...

وجِئنَا ببِضَاعة مُزجاة ...

یک دنیا پدر ...

و خدا خواست که یک عمر نبیند، یعقوب...
شهر بی یار مگر ارزش دیدن دارد...

پيوندها

دوست امام عصر علیه السلام باش هرچند...

جمعه, ۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۳۸ ب.ظ

از مدینه تا خراسان شتربان امام  رضا علیه السلام بود.

مردی از روستاهای اصفهان. سنی مذهب. به خراسان که رسیدند امام کرایه اش را به او داد.

رو کرد به امام و عرضه داشت:

«پسرپیامبر! دست خطی بدهید برای تبرک با خودم ببرم اصفهان»

امام برایش نوشتند:

دوست آل محمد باش، هر چند خطاکار باشی. 

و دوستان و شیعیان ما را دوست بدار هر چند آنها هم خطا کار باشند.

بحارالانوار ج 66 صفحه 253


تصویر متن کتاب در ذیل آورده شده است:

موافقين ۱ مخالفين ۰ ۹۳/۰۷/۰۴
امیر مهدی

نظرات (۶)

سلام علیکم
عرض ادب و شادباش خدمت شما و خانواده محترم به مناسبت عید بزرگ ولایت.ان شاالله هرروزتون عید باشه ..
یا مرتضی علی ..
علی دست خدا در استین اسم
علی تنها صراط راستین است
علی عیسی و موسی و شعیب است
علی گنجینه ی اسرار غیب است
علی انجیل و تورات و زبور است
علی سر منشا تکثیر نور است
علی استاد جبریل امین است
که مولایم امیرالمومنین است

یا حق علی مدد [گل]
پاسخ:
علیک سلام
عید شما هم مبارک دوست گرامی

یا علی مدد.
۱۸ مهر ۹۳ ، ۰۰:۵۵ لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
اربابم:

خاک را هم کربلایی کرده ای، بیچاره من!

ای دریغ از من که حتی خاک از من بهتر است......
۰۸ مهر ۹۳ ، ۱۹:۰۹ من سگ کوی زینبم
به سبب دوستی شما اهل بیت، امید نجات دارم   

برید بن معاویه مى‏گوید: در خدمت امام باقر  بودم و آن حضرت  در چادرش تشریف داشتند که در منى برپا بود. امام  نگاهى به زیاد اسود کرد که پاهایش از بن بریده شده بود و حضرت  براى او محزون شد و فرمود: چرا پاهایت چنینند؟ او عرض کرد: من با شتر جوان و لاغرى که داشتم به مکّه آمدم و بیشتر راه را براى رعایت حال آن، پیاده پیمودم. امام  براى او غمگین شد و در این هنگام زیاد گفت: من غرق گناهم تا جایى که مى‏پندارم هلاک شده‏ام، به یاد دوستى شما افتادم و امید نجات یافتم و گره دلم گشوده گشت. امام باقر  در پاسخ فرمود: مگر دین جز دوستى است خداوند سبحان مى‏فرماید: حَبَّبَ إِلَیْکُمُ الْإِیمانَ وَ زَیَّنَهُ فِی قُلُوبِکُمْ « خدا ایمان را براى شما دوست داشتنى گردانید و آن را در دلهاى شما بیار است»( سوره حجرات/ آیه 7)، قُلْ إِنْ کُنْتُمْ تُحِبُّونَ اللَّهَ فَاتَّبِعُونِی یُحْبِبْکُمُ اللَّهُ‏، (بگو: اگر خدا را دوست دارید، از من پیروى کنید تا خدا دوستتان بدارد.»( سوره آل عمران/ آیه 31). مردى نزد پیامبر آمد و عرض کرد: یا رسول اللَّه! نمازگزاران را دوست دارم ولى خود نماز نمى‏خوانم و روزه گیران را دوست دارم ولى خود روزه نمى‏گیرم. پیامبر فرمود: تو با همان کسانى هستى که دوستشان دارى و از آن توست هر چه به دست آورى سپس امام  ادامه داد: چه مى‏جویید و چه مى‏خواهید؟ همانا که اگر یک هراس آسمانى در رسد هر گروهى به پناهگاه خود روى آورند و ما به پناهگاه پیامبر مى‏گراییم و شما به پناهگاه ما. 
بهشت کافى / ترجمه روضه کافى، ص: 113
 
یا حیدر...
پاسخ:
سلام

ممنون
عالی بود

یا علی مدد.
۰۶ مهر ۹۳ ، ۱۳:۳۸ لعنه الله علی من عاداک یاعلی ع
دلم هوای تو کرده هوای آمدنت

صدای پای تو آید صدای آمدنت

بهار با تو بیاید به خانه ی دل ما

سری به خانه ی ما زن صفای آمدنت

هنوز مانده به یادم که مادرم می خواند

زمان کودکی ام قصه های آمدنت

حساب کردم و دیدم که با حساب خودم

تمام عمر نشستم به پای آمدنت

چقدر وعده ی وصل تو را به دل بدهم

چقدر جمعه بخوانم دعای آمدنت

نیامدی و دلم شکستی ای مولا

چه نذرها که نکردم برای آمدنت


آقاجان چقدر این روزها دلتنگت شدم...

تورا قسم به چادر خاکی مادرت زهرا"سلام الله علیها" بیا...

دعا کنید بیاید!...

پاسخ:
سلام

ممنون
عالی بود

یا علی مدد.
سلام
جالب بود...
التماس دعا

یا علی.
پاسخ:
علیک سلام

ممنون


یا علی مدد.
۰۴ مهر ۹۳ ، ۱۹:۴۷ خادم الحسین
سلام.
با مطلبی جدید به روزیم با عنوان:
اسلام=اخلاق
همراه با سخنرانی بسیار زیبا از
حجت الاسلام سید حسن آقا میری در این باره...
منتظر شما و نظرات زیباتون
یا زهرا
التماس دعا
پاسخ:
علیک سلام

ممنون

یا علی مدد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
EmamNaghi